Home » » Maha - Bukan pecundang

Maha - Bukan pecundang


Sayang, sebenarnya ku mencintaimu
Sebenarnya ku menyayangimu
Tapi ku tak merasakan cinta
Yang tulus darimu


Dinda, bila kau tak mencintai aku
Jangan beri aku harapan
Agar aku tak s’lalu berharap
Jangan kau permainkan aku


Aku memang tak setampan
Lelaki yang dulu kau miliki
Tapi aku bisa membuatmu bahagia
Aku memang tak semegah
Lelaki yang dulu kau cintai
Tapi aku bukanlah pecundang cinta


Dinda, bila kau tak mencintai aku
Jangan beri aku harapan
Agar aku tak s’lalu berharap
Jangan kau permainkan aku


Aku memang tak setampan
Lelaki yang dulu kau miliki
Tapi aku bisa membuatmu bahagia
Aku memang tak semegah
Lelaki yang dulu kau cintai
Tapi aku bukanlah pecundang cinta


Aku memang tak setampan
Lelaki yang dulu kau miliki
Tapi aku bisa membuatmu bahagia
Aku memang tak semegah
Lelaki yang dulu kau cintai
Tapi aku bukanlah pecundang cinta
[LovedMusik.Blogspot.Com]

More related lyrics

No comments: