Home » » Java Jive - Kawan kamu dimana

Java Jive - Kawan kamu dimana


Dahulu kita berjanji
Saling memiliki meraih mimpi-mimpi
Waktupun terus berganti
Duniapun menguji meruntuhkan nurani


Ooh semua yang terucap
Hanya langkahkan hampa
Indahnya dunia merubah segalanya
Tinggal aku terluka Ooh..


Kawan kamu dimana
Disaat aku terbuang
Masih segar di ingatan
Kita sahabat


Aku yang pernah gemilang
Perlahan menghilang hanya tinggal kenangan
Andai sadar semuanya hanya cobaan
Takkan pernah surut langkah kedepan


Apa yang terbina
Seolah percuma
Hingga kau dunia merubah segalanya
Hingga aku terluka


Kawan kamu dimana
Disaat aku terbuang
Masih segar di ingatan
Kita sahabat
Kawan kamu dimana
Disaat aku terbuang
Masih segar di ingatan
Kita sahabat disaat kita senang


Apa yang terbina
Seolah percuma…


Kawan kamu dimana
Disaat aku terbuang
Masih segar di ingatan
Kita sahabat
Kawan kamu dimana
Disaat aku terbuang
Masih segar di ingatan
Kita sahabat…
Kawan kamu dimana
Disaat aku terbuang
Masih segar di ingatan
Kita sahabat
[LovedMusik.Blogspot.Com]

More related lyrics

1 comment:

Anonymous said...

Java Jive such as folk song of my life...sparkless and awesome...