Home » » Slank - Kilav

Slank - Kilav


Maafkan aku telah menyakitimu
Aku tak bermaksud untuk, mengkhianatimu
Maafkan aku sudah melukaimu
Aku tak berniat untuk meninggalkanmu


Aku hanya tak mampu bicara
Jujur padamu
Aku hanya tak mampu berkata
Benar


Maafkan aku bila menduakanmu
Tapi aku tak mencintai, dia


Maafkan aku kalau sulut marahmu
Aku tak sengaja untuk melakukan itu
Maafkan aku jika bakar hatimu
Aku tak terfikir untuk menyalakan apimu


Aku hanya tak mampu bicara
Jujur padamu
Aku hanya tak mampu berbuat
Benar


Maafkan aku bila menduakanmu
Tapi ku tak serius dengan dia
Tapi ku tak serius dengan dia...


Aku hanya tak mampu bicara
Jujur padamu
Aku hanya tak mampu berkata
Benar
Aku hanya tak mampu bicara
Jujur padamu
Aku hanya tak mampu berbuat
Benar


Maafkan aku bila menduakanmu
Tapi ku tak serius dengan dia
Tapi aku tak mencintai dia
Tapi ku tak serius dengan dia
Tapi aku tak mencintai dia
[LovedMusik.Blogspot.Com]

More related lyrics

No comments: